søndag 22. juni 2008

jada, det er liv i oss....Våren er tid for å vera masse ute, men litt tid er det til håndarbeid også:-)
Måtte prøva meg på eit nytt mønster på sjal, synest dei vart kjempefine.
Mønsteret såg ein del større ut på bilde til mønsteret, men-men slik vart i alle fall mine.
Dei er hekla i kitten mohair.





Eg må tilstå at eg ikkje er bestevenn med symakina mi, det prøver eg å retta på no! Med ein 4-åring i huset som stadig treng nye klede til dukkene sine, måtte eg berre prøva. Er i grunnen ganske fornøgd med resultatet, sjølv om ikkje alt er lika beint....AV

1 kommentar:

Unknown sa...

According to Stanford Medical, It's indeed the ONLY reason women in this country live 10 years longer and weigh on average 42 pounds lighter than us.

(Just so you know, it really has NOTHING to do with genetics or some secret-exercise and really, EVERYTHING to do with "how" they eat.)

P.S, I said "HOW", and not "what"...

Click this link to see if this brief quiz can help you discover your real weight loss potential